14.8.09

Klass ratastel

Tegelikult sobib selline koolitusbuss suurepäraselt meie teedele. Ja seni pole olnud ka nii kitsast asulat, kus poleks leidunud kohta selle parkimiseks. Kui kohalikust elektrivõrgust juhe ei ulatu või muudel põhjustel elektrit ei saa, paneme arvutid käima bensiiniga, nagu eespoolgi kirjas.


Mul on Maiduga kokkulepe, millal ja kus me trehvame ning oma klassi lahti pakime. Ühest punktist teise liikumiseks ei saa jätta arvuteid laudadele, kuna need võivad üsna kergesti maha libiseda. Igatahes on minu kui koolitaja ning Maidu kui PIN-eksperdi ja bussijuhi töö seni sujunud suurepäraselt. Kui meil tekibki kahtlusi, siis on meil võimalik toru otsa saada Tarmo...

Pealekauba on meil tihe koostöö ka boksirahvaga, kes sobival korral meie juurde liidetakse. Peamine on täita meie missiooni eesmärk: ID-kaardi kasutamiseoskus rahvani!


Kindlasti kirjutaksin siia pikemalt ja põhjalikumalt, kui vaid selleks mahti jääks. Koolitaja elab ju Tartus ning sõidab igal hommikul sihtpunkti, pärast bussi kokkupakkimist aga koju tagasi. Kui ees on võõras tee, tasub veidi rohkem aega varuda, et pigem enne koolitust aega jääks, kui et selle algus hilineks. Nii jääb suhteliselt vähe aega artikuleeritava teksti kirjutamiseks.

Seni on paista, et bussi külastatavus ripub äärmiselt tugevasti sellest, kas koha peal on sündmust reklaamitud või mitte. Näiteks tänases Moostes polnud isegi mitte kuulutust teadetetahvlil ning mul tuli nii mõnedki inimesed uulitsalt bussi meelitada. Ükski neist ei kahetsenud.
Illar, koolitaja

1 kommentaar:

  1. Selle blogi aadressi kuluks jagada igale õpilasele otse meilile, juhedmaterjalidele või lausa tunnistuse tagaküljele.

    VastaKustuta